dinsdag 10 juli 2012

Tine K Home

Ik kan er niks aan doen en heb echt mijn best gedaan, maar ik ben verslaafd aan Tine K Home.
Het liefst wil ik alles.........
De kleur en de sfeer spreken me heel erg aan.
Ik heb wat foto´s geplaatst kunnen jullie het zelf zien.
Dit is in de showroom van Tine K Home Nederland in Harderwijk.




















Ik wilde mijn vloer al wit hebben maar zag er een beetje tegen op, maar toen ik Ilse als een gek te keer zag gaan en het resultaat geweldig is uitgepakt, moet het zo snel mogelijk gebeuren.
Foto´s zal ik jullie dan natuurlijk ook laten zien.

Woonwinkels kunnen contact opnemen met TINE K HOME NEDERLAND  Ilse van de Meerakker en Guido Morsink 06-46242644  

Groetjes Katja

9 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

begrijp je wel na het zien van deze foto's snap ik het helemaal , ziet er prachtig uit heerlijke fris allemaal dat wit met die natuurlijke kleuren .....super geniet ervan ...ben benieuwd hoe je vloer gaat worden ..fijne week lieve groet rosita

Els zei

Wat een 'geniet' plaatjes zijn dit! Ik zag ze op Facebook al voorbij komen. Geweldige mooie spullen hebben ze...
Ben benieuwd naar je witte vloer. Ik ben erg blij met onze lichte vloeren, alleen ben ik nu wel iedere! dag aan het poetsen haha...

Fijne middag, Els

Maranja.since1964, Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

Dat zijn inderdaad plaarjes waarbij je handen gaan jeuken om het thuis ook zo mooi te krijgen!
Heel sfeervol, succes met je vloer.
Groetjes anja

Claudia zei

Oh nu kan ik bij jou ook lekker zwijmelen en de site van Ilse minder te staken!

Petra zei

Wat leuk, gisteren net de foto's van Ilse gezien. Vind het heel erg mooi!

Groet Petra

Kom Achterom zei

Wat een mooie combinatie aan spullen heeft ze zeg! ooh je vloer wit ik ben benieuwd hoor!
fijne dag
Yolanda

amy zei

o ik zie al heel veel naar mijn gading ,jaaa dat is wel mijn ding hoor
Gr amy

Mooi Homestyling zei

Ik wou al, maar nu helemaal! En dan in kerstsfeer straks..heerlijk!!!

Lisanne van de Klift zei

Ik wist helemaal niet dat er een winkel in Harderwijk zat!!! Thanx voor de tip!!! Leuke blog ook!! Ik ga je volgen :-)

Liefs Lisanne
lisannevandeklift.blogspot.com